درباره ما

درباره مرکز هنری نور و نقش:

شیشه یکی از زیبا ترین مصالحی است که در معماری داخلی و خارجی و نما مورد استفاده قرار میگیرد. در معماری خارجی از دربها و پنجره ها، و در معماری داخلی از انواع دکوراتیوهای شیشه ای، پارتشن و چراغهای تزیینی شیشه ای استفاده میشود که فضا را متناسب با هر کاربری، متنوع و منحصر به فرد میکند.

شیشه ماده ای پر رمزوراز به نظر میرسد که نور را تسخیر کرده و از درون میدرخشد. عصر گوتیک با ساختن کلیساهای جامع عظیم در اروپا همراه بود و ساختن پنجره های مزین به شیشه منقوش، در این زمان به شکوفایی رسید. این پنجره ها، به دو طریق خلق میشدند . یکی، با اجرای قطعات شیشه های رنگی  به شکلهای مختلف و اتصال انها با لحیم یا سرب و یکی هم به صورت نقاشی روی شیشه و اجرای نقوش مختلف روی شیشه و استفاده از رنگهای درخشان.

وقتی نورخورشید به شیشه پنجره میتابد، نقوش و رنگهای کار شده روی ان ویا شیشه های رنگی، انعکاس بسیار زیبایی بر روی دیوارها و کف، ایجاد میکنند.

پیش از این معماران ایرانی، این شاهکاره  نورپردازی را، با طراحی و ساخت پنجره ها و دربهای ارسی، خلق کرده بودند.

مرکز هنری نور و نقش، سعی دارد با طراحی و ساخت انواع دکوراتیوها و دست سازه های شیشه ای، فضایی متفاوت را در معماری منزل شما، فراهم کند. این مرکز، این افتخار را دارد که با چندین دهه پیشینه در زمینه تولید انواع شیشه، طراحی و ساخت انواع شیشه های منقوش و دست سازه های شیشه ای، زینت بخش فضای زندگی شما باشد.

ضمن تشکر از بازدید شما از پایگاه اطلاع رسانی مرکز هنری نور و نقش ، لطفا” در صورت داشتن هر گونه سوال و یا توضیحات بیشتر ، با ما در تماس باشید.

با احترام – حمیده نجفی